Blogia
IPZI.NET Blog

Antònia Font, Taxi

_______________________________________________________________


No compro CDs, em sembla malament. I si me'n regalen, possiblement els torni*.
No em sembla bé pagar per alguna cosa que també és gratuïta, a no ser que m'interessi la tapa del disc...¬¬ Sobretot no em sembla bé que et facin pagar per una cultura que pot ser lliure. Que això perjudica als creadors, ara per ara, és MENTIDA**.
Bé, això mereixeria més d'un post, però anem a allò que ens interessa.

He comprat un CD després de més de 3 anys d'abstinència. La raó és Antònia Font, -per fí- un grup que va a la seva bola, una colla de mallorquins més creadors que no pas només músics. Melodies i lletres surrealistes, poemes abstractes.
Perquè he comprat el disc*** si podia baixar-me'l? Doncs perquè no podia, perquè és un disc, és un llibre de poemes i textos paranoïcs diversos i és un DVD amb curts surrealistes. És una obreta d'art ben maca.
I és el que calía per demostrar que gent com jo és capaç de comprar un disc.
El CD és molt agradable, sobretot a mida que el tornes a escoltar. El DVD està bé, són minimetratges sobre el món interior del grup, i sobre el Dr. Polanski. El llibret és com ha de ser: interpretable.
Més info a Gumets

Si voleu escoltar alguna cosa del disc ja us en posarem al IPZI Radio File, però no podreu apreciar què és TAXI.

*Ei, ho podeu intentar :P.
**Hi havia un document molt interessant sobre el tema a El Forat, però l'he perdut de vista.
***Antònia Font, Taxi

Juan
_______________________________________________________________

1 comentario

Roger -

espectacular... arrel del comentari del gumet jo també m'he comprat el cd!! Havia pensat de fer un article, però com que ja s'en havia parlat, no calia... i va i surts tu parlant-ne, que per un moment he pensat: "però si al final vaig decidir no fer-lo" jeje.
Res, que us animo a comprar-vos-el encara que jo no he pogut veure el DVD encara, però ja en tinc ganes :D
Fins aviat!