Blogia
IPZI.NET Blog

De paraigües i bones persones

_______________________________________________________________


Ja ho sé. No ha de ser tan difícil. Pensar-hi una estona i sortirà solet... serà bufar i fer ampolles. Em fixaré en els errors que fan que sigui un aparell tan incòmode i sobretot, que es trenqui cada vegada que plou i fa vent. Inventaré el paraigües perfecte! el paraigües ideal, no tindrà ni vares de metall, ni tindrà una tela impermeable de colors de l'arc de Sant Martí o amb dibuixets del Pluto o la Minnie... no serà res d'això, serà UN PARAIGÜES com Déu mana.

La meva vida serà el paraigües... si aconsegueixo aquest difícil repte, podré viure tota la vida de gorra. Em prendré el seu temps... serà un projecte de futur, poc a poc i bona lletra, el dia menys pensat tothom em voldrà comprar la patent, pensada durant setmanes, o mesos, o potser anys, del paraigües perfecte.
Hi podria guanyar taants diners, si fem un càlcul aproximat, quanta gent necessita paraigües al món; 100.000.000 per dir algo, a 50 euros el paraigües, dels quals 10 són producció, guanyaré 4.000.000.000 (quatre mil milions), seré ric per sempre, els meus fills i els meus nets no caldrà ni que pensin, perque podran pagar a algú que pensi per ells...
Però no, el meu paraigües no em farà ser ric de diners, jo no sóc materialista, dissenyaré un paraigües perfecte, però no el vendré. La patent serà meva i ningú se’n podrà aprofitar, estarà penalitzadíssim per la justícia aquell que intenti copiar i vendre el meu material. Jo el produiré i jo el REGALARÉ. Faré contenta a la gent, estaran orgullosos de tenir entre les seves mans un projecte tan original i de qualitat, però sobretot, estaran orgullosos de mi, que vaig dedicar bona part de la meva vida a la societat mundial.
A partir d'aquest moment no seré ric de diners, sinó que seré ric de cor. La gent veurà que el que realment és important a aquesta vida no són els diners, sinó que són les bones persones i les bones iniciatives, aquestes acabaran dominant el territori per sobre tot esperit maligne materialista i consumista.

Comencem a canviar les petites coses dolentes que ens envolten si volem canviar realment el món...

Roger. Paraigüer.

_______________________________________________________________

0 comentarios