Blogia
IPZI.NET Blog

... penso amb i en tu

_______________________________________________________________


Jo penso amb i en tu. Algun dia arribaràs. Hi penso de veritat, al Tram, a classe, a llocs indeterminats de la meva vida. Encara no hi ets, hi seràs... T'invento, et comparo, et faig a la meva mida. No et coneixerà ningú, tothom et tindrà enveja, per ser qui ets, per estar on estàs i per estar amb qui estaràs. No se si seràs blanc o negre, o petit o gran, però seràs perfectament imperfecte a la meva mida, al meu gust. No serviràs per ningú més, la resta potser et rebutgen, la resta potser no et creuen, la resta... la resta no hi tenen res a dir. Tu seràs per a mi i només per a mi.
Realment no és així com t'imagino, però és així com t'expresso. Quina por, ai quina por.

Roger. Ambicióóós.

_______________________________________________________________

0 comentarios