Blogia
IPZI.NET Blog

Guerra de música

_______________________________________________________________




Tot feliç poso en marxa l'ordinador i, com sempre, obro el Winamp i em poso a escoltar música. Quin tipus de música? No ho sé... el que hi hagi, Bebe, Macedònia, Blink, La Fuga, Música Clàssica, el que sigui.

Tot feliç arriba el meu germà a la seva habitació, paret amb paret amb la meva, no, és mentida, porta a porta amb la meva. Amb les dues portes obertes, engega el seu portàtil i engega la seva música. Quin tipus de música? Dolenta! jeje, no, no, rock español d'aquet una mica cutre, de tant en tant alguna dels Andy y Lucas, i ahir, per exemple un remember: Oasis. No tan dolenta.

Tot feliç arriba el meu pare amb el meu avi, s'asseuen a la sala i posen música. Quin tipus de música? Variada: algun dia Luis Florez (Pavarotti del moment), havaneres, soul, Beatles, Valsos i Danses vuitcentistes. Variada.

Ja tenim la guerra començada, tres bàndols, tres estils, tres maneres, tres que no es poden ajuntar, i que fan explotar. De cop el volum d'un sector puja una mica, els altres dos, molestos pujen una mica més, i així comença l'acció. Qui guanyarà? Tots guanyem, perquè tanquem les portes, això semblen búnquers i tothom torna a baixar la música fins a només sentir-la ell.

Roger. Música...

_______________________________________________________________

1 comentario

kargol -

andu y lucas mmmmm xD