Blogia
IPZI.NET Blog

Avui...

_______________________________________________________________


Avui m'ha passat una cosa que no em passarà mai més.

Avui, mentre llegia uns documents que m'ha passat un professor de la meva facultat perquè els penji per internet, ja que el volen fer fora per ser massa competent, avui m'ha caigut per sobre l'aigua de l'aire acondicionat del metro. S'ha mullat el paper i no es llegeix gaire bé.

No crec que em passi mai més que vulguin fer fora un professor per ser millor que els altres, que penji cartells i que els hi arrenquin i que jo hi vagi a parlar i m'en dongui i que al metro em caigui per sobre un xorro d'aigua bruta.

Ben pensat, hi ha moltes coses que ens passen i no passen mai més... podríem dir que RES es torna a repetir exactament, menys els "dejabus" (déjà vu) clar.

Roger. Quines coses...

PS: Moltes gràcies a la noia tan amable que em va deixar un paquet de mocadors de paper. Se'n va anar tan corrent que ni vaig saber quina cara feia... era just la seva parada.

_______________________________________________________________

0 comentarios