Blogia
IPZI.NET Blog

Marroc VIII - Relacions... d'amor?

_______________________________________________________________

I això de viure en parella... com ho tenim? No ha de ser bò. Tres situacions. Ben diferents totes elles. Però des del meu punt de vista... molt distants a la meva persona. Que si avui xerrem una estona, demà anem a sopar, després nosequè, i pam, ja tenim el viatge fet. Que si jo aquí tu aquí, que si jo em duxu, tu et duxes... tot, realment una parella. Mirades, comentaris, però res. I al final... una humil passejada agafadets + regal.
Qui entengui l'amor, que el compri.

Roger.


_______________________________________________________________

3 comentarios

roger -

atopeconlacope

Juan -

Realment... se nos va completamente, em sento marginat, apartat... i aket fent apologia d limmigracio, evitant "la purria d'allà", ésclar. ja no actualitzo el radioblog. NO sé qui soc.

Kim... -

Juan!!!

K li estan fan a la teva pag?

Se nos va, se nos va... :-(