Blogia
IPZI.NET Blog

Es pot ser bona persona?

Situació: partit de futbol de la UEFA, Barcelona - Brondby, partit bò, resultat bò, etc... (altre tema a parlar...xo avui no toca). Tornada cap a casa, tot sol, amb la musiqueta del discman i caminant rapidet després d'un dia llarg de feina. Aquí vindrà la causa del primer post escrit per mi: a mig pas de zebra, trec la vista concreta en el terra pk em crida latenció un homa fent gestos amb la boca, penso, mesta parlant, no el sento, pero em deu voler dir alguna cosa: s'ha perdut i busca un carrer o un metro. m'hi acosto al mateix pas k ell s'acosta a mi. em trec l'auricular de l'orella i sento: "quieres que te mate?"
resposta instantània: "ui, jeje nono" i caminar ràpid ben lluny! m'he girat i em seguia mirant... això em porta a pensar com està aquest món... podent-hi haver persones com aquestes, no se pas on anirem a parar... jo, ara em preguntu, he de malfiar de totes les persones a partir del moment en que es fa fosc? és que no es pot ser bona persona?

be, estic cansat d'escriure... altres dies seran millors, avui, novetada :D! Feia temps que no escrivia... (ni aqui ni enlloc) esperem que la pràctica produeixi millora.

Roger

4 comentarios

Geocom -

Collons, kina por.

P.D.: Juan tap de bassa XD

Juan -

Anem per parts:
·L'escriptura et millorarà, xo es noten els mesos sabàtics. Per cert, a l'IPSI donen canya, la resta d catalans no saben escriure.
·Avui man explikat lo ket fa 1 banda k hi ha por ahi: pregunten "¿sonrisa o corbata?" si respons lo primer, t'obren la boca fins a les orelles. Menteneu, no? Rollo Jocker. La segona opció és que t'obrin el coll x treure-hi la llengua...
·Ara no menrecordo d més parts... Agur!

P.D.: Janot Lleig

Kneel -

ostres... jo aki escrivint pensan k escrivia per les "pedres"... jeje, merci per llegiru noi! fins aviat!

Geocom -

Mol mapo, el web blog. B, sobre lo d les bones persones, crek ke no, ke a tot el dia pro sobretot a partir ke es fa fosc els kbrons surten de sota les pedres, o sigui ke una de dos:
- O vas amb cautela i fugint x la vida
o b.e...
- Vas amb un bat de bèisbol a la motxilla.

Apa, a reveure i cuideuvos!

pd: Visca els maulets i en Carod Rovira!