Blogia
IPZI.NET Blog

Avui he somiat...

M'enrecorda gairebé perfectament del que he estat somiant avui, podreu comprovar de quins fets i sentiments està compost el meu inconscient o subconscient (be, el que s'encarrega dels somnis :s).

Tot ha començat en una discoteca, be, més aviat en un bar musical,(és de dia, tot és blanc i blau com a eivissa) no recordo bé la música, però tampoc és necessari. Dons la situació era: estavem en un ping pong (sisi, a dins la disco XD o potser era un billar o un futbolin, tb és = jeje)a prop de l'entrada i a l'altre banda del ping-pong estaven el fran perea i lalex ubago, cantant i fent com un espectacle (concert) alla, jo pensava, veus, i aquells imbècils (amb perdó) que van pagar 30 euros per anar a veurels cantar... aix, quan em disposava a fer-me una foto amb ells (digam cutre, o digali cutre al in-sub-conscient), el somni ha capgirat el seu sentit, quan estava obrint (una) la bossa per treure la càmera se'm acosta un magrebí terrorista, sé que era terrorista perquè portava una bossa del DIR i ma dit: "no li diguis a ningú!" i la deixat a sota el ping pong! (daquí podem treure'n la meva mania cap als gimnàs DIR no se perquè la tinc però be) el magrebí ha cardat el camp corrent i jo m'he despertat; d'aquí m'he tornat a adormir el primer cop el somni ha seguit que em posava a cridar i tothom començava a córrer cap a fora, no se si explota o no :s, m'he despertat i la segona versió és que jo agafava al bossa i em fotia a córrer cap a fora i tb m'he despertat... :D així que no se si la bossa explota, o no...

Fins aquí els meus somnis... per un dia que m'enrecordo d'ells els deixo aquí per l'eternitat jejeje.
Fins aviat!

Roger

3 comentarios

eli -

roger, no fumis porrus abans danar a sobarla....

eli -

juan -

jajaja, molt bo lo de:
"un magrebí terrorista, sé que era terrorista perquè portava una bossa del DIR"

way!