Blogia
IPZI.NET Blog

I tu, que col·lecciones?

I tu, que col·lecciones? - Oi que quan vagis a Mallorca t'en recordaras de mi i em faràs un favorcet?
- Mmm, digues.
- Jo faig col·lecció de sobrets de sucre... m'en podras portar?
- Buit o ple?
- És igual. Jo els guardo buits però ben tallats.
- I quants en tens ara?
- Mil sis-cents trenta.
- Cony! Quina passada... Doncs... jo també col·lecciono coses.
- Ah si? Què?
- Et posaràs a riure, la gent li fa molta gràcia que col·leccioni aquestes coses...
- Si cal, riure ;).
- Col·lecciono bosses de patates fregides.
- Jajaja.
- Grrr.
- I quantes en tens?
- Dues-centes cinquanta. Cent del pais i de format gran, cinquanta petites i cent més extrangeres, concretament de Londres.
- Caram! Si algun dia viatgo ja t'en portaré. Ok?
- D'acord, la finalitat era crear una pàgina web i fer-me famós.
- Jejeje, boig!
- No només col·lecciono bosses de patates...
- :o i que col·lecciones més?
- Panots.
- I què és això?
- Les rajoles del terra dels carrers...
- Ara sí, estàs boig! I d'on les treus?
- De les obres, només col·lecciono panots nous, sense ser utilitzats.
- D'això si que no t'en puc portar :S

Roger

5 comentarios

Roger -

entra tot... cheetos i el k sigui... no se kin nom posari k u englobi tot pero weno... am patates fregida nia de sobres...

si algun dia no se on na a sopar, tu puc preguntar? jejeje com els calsifikes?

Marc -

esteu tots malalts

Sergi -

Jo també sóc un maniàtic de les col·leccions. Actualment, la que duc més avanaçada és la de targetes de restaurants (poca feina).

Per cert, només col·lecciones bosses de patates fregides? O també hi entren tot tipus de doritos/cheetos/jumpers i guarrerides vàries?

Juan -

jaja, ki kony entra per dir aixo?
no siguis mentider, k te vist arrencant rajoles del passeig d gràcia. Sí, sí. akelles k falten són a casa seva.

anonim -

k pringat no aket k colexiona bosses de patates i rajoles :S ?