Blogia
IPZI.NET Blog

Projectes

Projectes Si porto tant de temps sense escriure un post és, entre d'atres coses*, perquè estic iniciant projectes. El primer és anar curtintme mentalment i esportivament. El segón i, per ara, més avançat és crear un documental sobre la banda de música del meu poble (sí, sona cutre). Fa 125 anys que es va crear i la gent té ganes de celebrar coses, jo aprofito per demanar subvenció a l'ajuntament i així practicar tota la tècnica cinematogràfica abans que se'm cremi el cafè**. Ahir em vaig comprar tot el material: càmera MiniDV de 3 CCDs, trípode, micròfon, tarja firewire etc... Un dels meus somnis, ara toca pencar.
Us tindré al corrent, ara me'n vaig a Mallorca uns dies amb el Roger i la resta. Bones vacances!

*Altres coses vol dir anar de farra en farra i fer el vago
**Acabo de fer 1r de Comunicació Audiovisual

Juan

0 comentarios