Blogia
IPZI.NET Blog

Fotos prohibides

Fotos prohibides Avui m'he enterat per primera vegada que no es poden fer fotos a les estacions de metro ni de tren.
Estava jo tan tranquil a les noves obres que han acabat fa poc a Sants-estació, a la sortida de la Línia 3 pel carrer Numància, fent fotos per tenir-les. Al arribar a dalt de tot de l'escala mecànica dos guàrdies de seguretat se m'acosten i em diuen:
-No puedes sacar fotos aquí.
-Ah, gracies...
I només per la rabieta que m'ha agafat, n'he seguit fent d'amagat, encara em quedava una escala sencera per anar fent :D...

Ara ve [que vol dir moro]* la pregunta del segle, perquè NO es poden fer fotos!?
Si algú ho sap li agraire la resposta ;).

Roger

* En record del meu avi que SEMPRE que sentia l'expressió afegia el comentari :D.

3 comentarios

Juan -

de fet hi ha molts llocs on no es poden fer fotos i no ho sabem. Per exemple a casi totes les botigues.

Roger -

pot ser, però em sembla que fins i tot es poden arribar a tenir els plànols d'algunes estacions de metro, no n'estic segur, però si fós així les fotos si que no tindria sentit que fós prohibit.
Al metro de Bilbao tampoc es poden fer fotos, però allà em vaig imaginar que era perquè ho consideren (i jo també) una obra d'art... però el metro de Barcelona... :S !!

Joan i mig -

Hola. Suposo que per seguretat. Es deu comptar que a algú que vulgui fer un atemptat, li pot ser més fàcil si té fotos per preparar-lo.