Blogia
IPZI.NET Blog

Tinc un amic...

_______________________________________________________________

Fa dies que et volia comentar una cosa, és un tema important. Es tracta d'un amic, no el coneixes, poca gent el coneix, i té un problema: no es relaciona. A mi em sap molt greu, perquè entre nosaltres ens portem molt bé, però el pobre és molt tímid i li costa molt conèixer persones noves, sobretot noies.
Tu, com a bona amiga meva, em podries fer un favor, bé no me'l faries a mi sinó que li faries a ell. Li podries presentar alguna amiga teva, alguna noia amb la que hi tinguis confiança i sàpigues que no et (ens) fallarà. Algun dia podríem quedar els quatre i fer les presentacions pertinents. Podríem seguir els quatre junts però jo crec que el millor seria deixar-los fer a ells sols, sense nosaltres haver d'intervenir per res a la seva relació. Crec que el nostre paper s'acaba aqui.
No t'estic demanant que comencin a sortir ni res d'això, sinó només que es coneguin, interncanvi d'algunes paraules, algunes experiències. Ell està passant mals moments, i he rumiat molt en totes les coses que jo li podia oferir, crec que aquesta és una bona solució. Necessita una mica de moviment, d'animació i divertiment. La teva amiga segur que li sabrà fer arribar aquests sentiments. Si no ho fem d'aquesta manera, cada vegada la situació serà pitjor.
Entenc que sigui una situació difícil i compromesa, però crec que puc confiar en tu i tu pots confiar en la meva paraula. Si vols, d'això no se n'enterarà ningú més que nosaltres quatre. Tot quedarà entre amics.

Gràcies per la teva comprensió i per la teva ajuda. Molts petons.

Roger.
_______________________________________________________________

4 comentarios

joanet -

home, ja m'ho penso que no és així, però a la vida, si no hi poses una mica de salsa, encara té més gust a merda...

Juan -

Hehe, molt bò. És bò tant si u pilles com si no

roger -

podria ser... bé m'agradaria que fós així, però no va per aqui la cosa... :P

joanet -

punyetero, tu el que vols és anar-te'n amb la teva amiga, amb l'excusa...