Blogia
IPZI.NET Blog

De iogurts líquids...

_______________________________________________________________


"Textura incomparable, suau, dens, molt dens, gust gens àcid i molt ensucrat, fabulós."


És el iogurt líquid de La Fageda.
És un vici, i suposo que de tots els vicis és el menys dolent. Entre tot el que pugui portar, segurament porta iogurt, i sempre m'havien dit que era molt bo per la salut (a veure si ara també serà dolent... :/). Les botelles de 75 centilitres entren de meravella, en una tarda te'n pots beure fins a una sencera sense adonar-te'n... de got en got i plum! Ja s'ha acabat!
El iogurt de granja natural ensucrat de La Fageda està fet a Santa Pau, vora Olot, i és clar, les coses bones venen de comarques gironines.
Aquest post no vol semblar l'anunci del mousse amb el violonista aquell, bé una mica sí perquè a l'anunci promocionen el producte fent servir el que ell mateix transmet i aqui també, l'unica diferència és que jo no cobro i ells sí, per això ho faig pitjor.
Només té un problema: si te'l beus en got, les parets del got sempre queden impregnades de iogurt i s'en desaprofita un percentatge elevat, sempre hi ha el recurs de passar el ditet... com amb el daníssimo.

Roger. Berenant.
_______________________________________________________________

2 comentarios

Anónimo -

Jeje els meus pares van visitar la coperativa... però ma mare no compra el líquid! :( Per cert, l'anunci del violinista no m'agrada gens, TU HO FAS MILLOR! doncs penso demanar a la mama Q en compri ^^ :P

ernstu -

jeje, que identificat que em sento... jo tb vaig tenir la epoca vicio-yogurt
del Fageda lo q mola son els poemes-descriptius flipats que posen a lenvoltori...

pero per mi el millor Yogurt es el de "Can Croder" !!

ernstu.expert_en_iogurts