Blogia
IPZI.NET Blog

Mail surrealista i matiner

_______________________________________________________________

From: Roger Panades
Date: Thu, 10 Mar 2005 11:23:09 +0100
Subject: e flipat nen
To: Juan Irache

e sumita una cosa mes rara... pero flipant e...
mira
em despertava al sofa de casa teva, pk avia vingut a casa teva per
treuret i anar de festa i no i eres i vai decidik em kedava a dormir
al sofa... em despertava tun pare i ta mare i em renyaven i em feien
raonar si creia k allo era normal... a sobre els i avia "agafat
prestats" uns esclops xd sisi esclops a tun pare i tb em deia k pk u
feia jejejetot en castellà, cla :S
i despres et despertes tu... surts am calsotets de la tevga abitacio i
em dones la ma i rius, i radera teu surt la mar rosas... k no diu res
i ni em mira... weno lu k tb mola es k e dormit a un sofa i un
menjador que no son els de casa teva, sino del mateix estil pero
situats diferent ¬¬' pensava fer un post pero em costava escriurueu am
una mica de sentit... weno iavors me despertat del somni i cla io em
pensava k avia de tornar a casa jejeje pero no me despertat i e vist k
stava a casa (no saps kin descans uf!) i k era el meu aniversari :D
ale iasta jejeje tu avia de dir... segu k em deixo detalls dakets
surrealistes pero no menrecordo de mes :S
_______________________________________________________________

0 comentarios