Blogia
IPZI.NET Blog

De Putes i Lerelés

_______________________________________________________________

- Helena Puta dice:
ey
- Helena Puta dice:
entre el teu nick i el meu....O.o

- Juan lerelé lelé lelé dice:
menkanta el teu nick
- Juan lerelé lelé lelé dice:
es meu és horrible, xD 1 cursilada

- Helena Puta dice:
jo cre ck hi han tres tipus d nicks
- Helena Puta dice:
els dl pal " Ana mi niña te kiero musho! friend forever!" , els k es posen una frase k no entenen ni ells, i el nostre, k son els mes wais i els mes chorras :D

- Juan lerelé lelé lelé dice:
hahah
- Juan lerelé lelé lelé dice:
eh, em deixes fer 1 post amb akesta frase, no?

- Helena Puta dice:
cla ^_^

- Juan lerelé lelé lelé dice:
pos avui, dp d molt d temps tornare a publikar xD
- Juan lerelé lelé lelé dice:
i sense posar res meu
- Juan lerelé lelé lelé dice:
weno, la firma :P

Juan
_______________________________________________________________

1 comentario

Laura Clara Alba -

WOWOWO!!!
XD mencanta.
Deixant de banda la profunditat del tema que aquests dos nois tracten s'ha de dir que aquest post m'encanta ja que m'estimo un cuyó a les dues persones que enraonen.
MUAKIS!

Per cert: poseu fotos vostres i no de plantetes coi!! Entre una floreta o el Juan/Roger, sta clar que tots preferim els noiets ben plantats i wapetons!