Blogia
IPZI.NET Blog

AD

_______________________________________________________________


"Sóc la caputxeta vermella i vaig a casa la meva iaaaaaiaaaaaa!"
M'ha quedat clar:
Entre la mare-germana-canguru o el que sigui de la nena a la que li expliquen el conte de la Caputxeta Vermella cridant i el recepcionista que diu parides i toca el timbre...
No faré soroll a la nit, respectaré els veïns i ho faré fer als meus companys.

Aquest anunci crec que està molt ben trobat, m'ha agradat i vull comentar-lo aqui. També vull comentar una parida que segur que tothom ha detectat un error a l'anunci amb l'eslògan... "El millor mètode per apagar un incendi és no encendre'l" la cigarreta de la persona que ha provocat l'incendi està sencera... jo crec que si això ha estat l'inici d'un foc, la cigarreta hauria d'estar sucarrimada!

Això és tot entre curses de taxis pel carrer Aragó de Barcelona!

Roger. Tevelisiu.

_______________________________________________________________

3 comentarios

Álvaro -

Hahaha! No cal que m'ho digueu, ja ho he vist jo solet! :-)

Així que va ser "divertit"? Doncs aneu preparant-vos per a la propera perquè serà molt imolt millor! (No responc, però, a tot el que ens puguin llançar!)

Amigo lateroooooooooooooooo...

Álvaro

elka -

...en el fons va ser divertit... (sxxxt no li diguis al Kim!!!)

Juan -

I enfront d'això, estem nosaltres al raval cridant mentre aparquem. L'Àlvaro tocant el clàxon com un boig i cridant "amigo lateeero!". I els veins tirant cubells d'aigua. Des d'aquí. Perdó.