Blogia
IPZI.NET Blog

Ella

_______________________________________________________________



La meva vida és ella.
Ella és la meva vida.
Cançons, masses cançons.
Tot dona voltes sobre el mat eix eix.
Penso, penso molt.
I només penso en ella.
La mandra té força,
però algun dia la perdrà.
No em rendiré a ella,
algun dia la superaré.
Notarem un abans i un després,
res serà igual.
La mirada...
Els petons...
Les carícies...
La complicitat...
Res.
Espero encertar en la meva decisió.
És difícil i dur,
però algun dia s'ha de fer.

Roger. Pointless nostalgic...

_______________________________________________________________

4 comentarios

lloveras -

Sòc gay

Kim -

Haha! :D

Jo com a mínim noploro; ressignació i palles, moltes palles!

lloveras -

i per tu XD

Kim -

Vaya julayada de text! Menys plorar i més follar (també va x tu Juan!)