Blogia
IPZI.NET Blog

Seguimos para Bingo

_______________________________________________________________

Bufff... són dies d'estrés. No tinc temps de cronicar-vos l'estrena, us passo el reportatge que en fan a EL Periódico. Hi afegeixo alguns detalls:

- Vam tenir molt més públic i èxit de l'esperat. Dos passes de la peli + passes simultanis als bars del poble.
- Vam vendre tots els DVDs... jo m'he quedat sense, però tranquils que es reprèn la producció (Només 5 €!)
- Em van abraçar i petonejar àvies que jo no havia vist mai.
- Les presentacions van sortir força maques. Vam anar colant la paraula "Catalunya" de tant en tant... i vam acabar brindant amb cava.
- La festa posterior va star guapa, Las Herrerias van tornar a tremolar amb nosaltres.
- Ah! i a WWW.IRACHE.NET més premsa, ràdio i hòsties.

Dit això, anunciar que la peli comença a rodar pels festivals: presel·lecció a Tui (Pontevedra) i Aínsa (Sobrarbe). També la passarem a Barcelona (D'aquí poc, us avisarem), Zaragoza i Ejea de los Caballeros... com a mínim.

I seguimos para bingo... Aquesta tarda marxem cap als Alps a trencar ossos propis i al·liens. Amb una còpia de la peli sota el braç, per si les mosques.

Juan

_______________________________________________________________

4 comentarios

roger -

vaia liada... no ossos però altres coses si XD

estic flipant -

quian ha pitao??

Kim (Eli skizo?) -

1. Bon viatge!

2. No canteu l'himne del Barça al labavo de les discoteques...

2.1 En cas de fer-ho, no ho feu amb cholos...

2.2 I sense picar a la paret!

2.3 Ah, i si ho feu... Agraiu que us fotin fora argumentant que treballeu (d'hora) a la ràdio!

FESTIVAL!

eli kim?eli roger?eli sendasf!!! -

i hi havia representació catalana!:)