Blogia
IPZI.NET Blog

Ella (III)

_______________________________________________________________

I si he tornat a escriure ara...

...és perquè NO he conegut una persona que hauria d'haver conegut...

... perquè no m'agrada que les coses funcionin així.
... perquè no m'agrada que m'utilitzin, o sí.
... perquè després de tot, vaig estar més de dos dies empanat, desubicat, com ara vaja.
i sobretot
... perquè amor i sexe són distants.*

però no he tornat a escriure per tot això, sinó per molt més, això no hi té res a veure, però hi queda bé.

Roger. segueix sense significar cap retorn.

* Fes-te Fotre - Coses diferents

_______________________________________________________________

16 comentarios

roger -

x posar-te gelosa?

eli eskizo -

roger... parlves d mi?;)si tens alguna relació amb el portugués fes-m'ho saber!

KIM -

El dels asteriscs, vaya julay... es creu en posessió de la veritat absoluta i no sap res ni de ribas, ni del portugues, ni d'ejea digital... Marica del Labordeta...

ernstuRC -

vaya tela...

*** -

eii però que no cal que et pikis...

roger -

rere cada "ella" hi ha una persona, és cert, però cap s'ha de sentir aludida... podríem dir que no cal que s'hi senti.
marieta marieta... aix, tb li farem un post XD

Juan -

Amb aquests dos ultims comentaris demostres que no saps qui és la dona en qüestió (parlo concretament de la d'aquest post)

*** -

et dire més, des de fa temps que s'ha sentit identificada amb els escritts...
però...las mata callando!! :D

*** -

Perdona però aquesta persona potser si que ho ha llegit i si que es dóna per al·ludida... i és més intel·ligent del que et penses...

KIM -

ROGER MARIETA!

Juan Irache Duesca -

Roger, mentider, not posis filosòfic ara... hi ha dones concretes darrere d'aquests posts... i almenys aquesta ultima no es donarà per al·ludida perque no ho llegirà... i si ho llegiés no ho entendria.

Jo també vull que m'utilitzin!

Agur!

roger -

ningú s'ha de donar per aludit... ni noies ni homes...
i tu Kim, no vinguis tant sovint a la web i aclareix els teus assumptes amb la societat femenina ;)

Kim III -

Noia? Però si era un putissim home... ¬¬

*** -

quina noia s'ha de donar per aludida??

Kim II -

Mola xq x aki hi ha una possibilitat que diu "enlace permanente" (...) i no se xq em recorda a Vicente, trempera permanente! =)

Kim -

Dp del pollo montat.... ESTIC FLIPANT!!!