Blogia
IPZI.NET Blog

Un dia surrealista per excel·lència...

_______________________________________________________________

matí, consell pastoral diocesà; sr arquebisbe, com vostè sap...
dinar, delegats capellans, mexicana i pare d’una companya de classe


tarda, trobada amb nenes arquitectes, maria, anna i cris
ajuntament per dins, arquitectura civil, uau
tarda, trobada amb nenes muec + polonowsku team + burgos single, eli, eli, misiak, toska, marta, fernando
esbart dansaire, gegants, plaça del rei, sant felip neri


vespre, font màgica - i tant màgica -, + mar, música, color, amistat, aigua, mini-gotes, hm... amor.
plaça espanya efervescent
revelat ràpid
sopar, mar grandmother’s flat, polonowsku


nit 1, volta amb cotxe amb mr puigvi per l’alta Barcelona, projectes
nit 2, rambles avall, shawarma i agüelo ... 3 hores* ... nit bus
nit 3, hm! nono... he fet bé.

* 3 hores = caminar, flyers, eugeni, no-enfants, london bar, consciència, croissants, rambla amunt

Roger. Le boef sur le toit / i tot el que em deixo per l’amnèsia...

_______________________________________________________________

10 comentarios

clawd -

...avera?
Em sento partícep d\'aquesta nit que aquí s\'explica.

I dels croissants mmmm

I dels enfants que acaben en N3 rumbo les corts.

I del surrealisme que es respira continuament a la vida, i on faci falta.

Hi haurà més nits de birres, agüelos, flyers, Enfants (no frustrats) i N3+demacre!

palomaaa -

juan, rabiós!!! ja sas q perdo el cul pel roger.... no puc fer-hi res!:p, bé un cop feta l'aclaració... sentu haver-vos enganxat lo dl surrealisme......jajajjaja. I la tirada de canya...ejem ejem... no ho negaras roger!

roger -

weno... l'altercao s vritat ia no menrecordava XD
i lu de la tirada de canya RELATIVA jeje sta inclosa a flyers :P

cert... s'està banalitzant la paraula surrealisme, jo no se en q deuria pensar per definiru aixi

Juan -

Per cert, k pesadeta la gent amb el surrealisme...

Rouge -

Ieps!!Hem sento particep d'aquesta nit surrealista.T'has oblidat un esdeveniment cabdal...l'"altercao" a fora l'agüelo jeje i la teva tirada de canya a la flyera dels enfants...

roger -

weno... poc a poc juan... pobreta. shhht!

roger -

gràcies... abans de res, m'he deixat que en tota la nit només vaig beure 3 glops de la birra de l'euge... gran nit.

sí, m'ho vaig passar bé... va ser una nit diferent... surrealista tb. però el meu surrealisme.. no el teu. jeje

casa teva... ai ai, quina por. Només vinc si hi ha el jefe :P

Juan -

Roger, t'està tirant la canya, jo de tu atacava.

palomaaa -

ai, sóc jo un altre cop, q va i m oblido dl q volia dir-te...lo d les fotus....ejeeeeem!!! vaja uns pertorbats!!!xò wenu, t ha kdat xulo! com tota la web!! ta mb mb!!!

palomaaaa -

consciència mevaaaa!!!! t ho vas passar bé ahir la nit?!!! no t keixeras, q al final no us vam dur a les enfants! xo...el pròxim dia ksa meva eh?! no m pots dir q noooooo...... vaaaaaaaaaaa!!!
un milió d petons!