Blogia
IPZI.NET Blog

Marroc VI - D'assassins i ocells de ciutat

_______________________________________________________________

I qui deu ser... ai la mare. Comencem per allà, ell no, ella no, ell no... què dius? Ens repartim, tu aquesta banda i jo l'altra. Els dos assassins ja estan trobats... però han deixat un còmplice. I s'ha de trobar. Tu no, tu no, tu no... bé seguim per allà. Mort. Viu. Mort. Mort. Quanta activitat. Sens està escapant... caca caca caca. Piscina? Sí, després. Mort. Merda. Viu. Joder... La puta s'ha mort. Només queda... mort, mort, mort. Em rendeixo... m'has guanyat. Però te la tornaré. Perquè un poli... és un poli.

Roger.


_______________________________________________________________

1 comentario

palomaaaa -

ehm......assassina jo? jo? tan bona nena q sóc... bé, potser no tant, la mva consciència podrà jutjar-me xo en el fons és bona persona... i sinó... jo he perdut el pen... i el teu stà voltant x aki l cuarto......:P jajjajaj.
petons "super" poli
xd