Blogia
IPZI.NET Blog

MACBA

Aprofitaré que tinc un dolor que expressar per introduïr la meva concepció del que és el MACBA des de l'òptica de l'skate.

Com haureu pogut veure si heu passat per allà, el Museu d'Art Contemporani de BArcelona s'ha convertit en un skatepark públic de primer nivell, almenys pel que fa a popularitat. S'hi heu parat una mica més d'atenció, haureu vist que la majoria dels que hi patinen són estrangers: Francesos, anglesos, holandesos, alemanys, estadounidencs, australians... tant se val. El cas és que Barcelona ha esdevingut una de les capitals mundials del skate gràcies a la promoció que n'han fet els videos d'skate més importants. Places com la dels Àngels, la dels Països Catalans, Universitat, el paral·lel i molts altres llocs són "spots" gairebé imprescindibles en les produccions audiovisuals de les marques més prestigioses. El MACBA és l'epicentre de tot aquest fenòmen. Per tot això, jo el considero un espai internacional; l'anglès (per bé o per mal) n'és la llengua oficial. Ah! i a part d'això, té uns plans i un marbre deliciosos per patinar!

Bé tot això vé al cas que avuí, passant l'estona allà, he rebut un cop terrible al turmell. Per als entesos en el tema: el típic cop al turmell causat per la taula descontrolada d'algú altre.
Ara mateix estic apagant el dolor amb calmants. Demà sabrem si la lesió és greu...

Juan

2 comentarios

Geocom -

Jo com a pseudo-metge aposto x un trencament de lligaments capsulars XD.

B, ke et milloris aviat, noi!

kneel -

pobrisso! esperem el resultat am ansia :P XD! jeje io aposto per un esguins!