Blogia
IPZI.NET Blog

Eye contact

_______________________________________________________________

Fa uns minuts. Caminant per un passadís de la facultat sense cap pressa, a pas lent. En direcció contrària apareix una noia, sembla molt guapa. Ens anem apropant, rectifico, és molt guapa... molt. De sobte me n'adono que porto uns segons mirant-la fixament als ulls, i que ella també se n'adona. Però no hi puc fer res; ella és, de molt llarg, el més interessant que hi ha al meu camp visual. Segueixo mirant i em quedo gairebé aturat, embadalit. Ella dubta una mica i amb una veu fina, suau, tímida i agradable em diu: "hola!". Ens creuem, no puc contestar, no em surt res.

Arg! Ja ha passat, no sé qui és ni com es diu!

Juan
_______________________________________________________________

4 comentarios

Juan -

Sí... ultimament m'enamoro cada 5 minuts... eske heu de veure com estàn les de matins de la meva facultat... 8-D

kernel -

tas enamorat xaval xD

Roger2 -

falta un adjunt gràfic a akest article ;) jejejeje

Roger -

kina pena...