Blogia
IPZI.NET Blog

Per fi!

_______________________________________________________________


Mai ningú que no estudii o hagi estudiat la carrera d'arquitectura podra arribar a saber com et sents després d'entregar un projecte.
Aquest cop han estat un dia i mig de treball intens, no continuu però MOLT intens, i no he fet tot el que volia fer. L'entrega no és bona, es queda curta, però jo he fet el que he pogut, aquest cop si!
Aquestes entregues faran que més d'un dia, setmana o grup de dies estigui desconnectat del món virtual i sense escriure res, pensant sobre el que escriuré si, perquè dibuixanr moltes línies molt seguides i durant molta estona dóna per pensar molt (també).
Algun dia parlaré sobre algun projecte meu, encara que no us interessi.

Apunt 1: Algun dia he de parlar sobre el singlot.

Apunt 2: Juan, parla sobre això:

MON ONCLE (1958) 110'00"
DIRECCION: JACQUES TATI
GUION: JACQUES LAGRANGE, JEAN L'HOTE, JACQUES TATI
FOTOGRAFIA: JEAN BOURGOIN
MUSICA: FRANCK BARCELLINI
INTERPRETES: JOCQUES TATI, JEAN PIERRE ZOLA, ADRIENNE SERVANTIS
PAIS DE ORIGEN: FRANCIA

En un barrio moderno donde todo está muy organizado, viven el señor
Arpel, su esposa y su hijo Gerard, a quien la aburre aquella vida tan
insípida. La llegada del señor Hulot, el hermano de la esposa, personaje
soñador y lleno de fantasía, trae problemas a ese mundo aséptico, sobre
todo porque Hulot no tarde en convertirse en el mejor amigo de Gerard.

Roger.

_______________________________________________________________

2 comentarios

Roger -

si, i vaig pensar que la coneixies i que tagradava, no se perquè. jeje

Juan -

ostia, akesta peli la feien ahir a La 2... no?!
Em sembla k vaig capturar l'anunci per fer 1 trailer a la uni... koses meves :P