Blogia
IPZI.NET Blog

Jo vull morir amb els ulls oberts

_______________________________________________________________

El Papa Viajero, el Papa Deportista, el Papa de Los Jóvenes! (Que levanten la mano Los Jóvenes!)

Ara que el Papa Joan Pau Segón és mort, deu estar a l'altre barri estirant-se dels cabells* perquè ha descobert que Déu no existeix, que ha sacrificat la seva salut per res i ha malgastat la seva vida, que només li queda podrir-se entre terra i cucs, com a tothom. No m'estic equivocant, no estic dient que el Papa estigui a una altra vida celestial -una vida i un cel que no són- meditant sobre això, sinó que imagino que va morir amb els ulls oberts. I és que des de ben petit vaig saber que jo també volia morir amb els ulls oberts, per seguir-hi veient i saber què passava després. És clar, que també sabia que Floquet de Néu i el Papa eren la mateixa persona. Bé, la qüestió és que el tema li deu haver sentat com una patada als ous: Tanta hòstia per res.

Ei, que el proper dinossaure mediàtic a qui li arriba el torn és Don Manuel Fraga Iribarne: tota la vida evitant ficar la polla en una bossa de plàstic per acabar-hi a dins. Eh, Álvaro?! (Dedicat!)

Qui serà el proper Papa? jo proposo Ana Botella. Que li implantin un penis si cal.

*Cagant-se en la puta, perquè s'entengui.

Juan
_______________________________________________________________

0 comentarios