Blogia
IPZI.NET Blog

M'ofego

_______________________________________________________________

Em poso els cascos i escolto. Sona Lagarto Amarillo.

Camino pel carrer amb les orelles tapades, com si no volgés sentir el món, intentant convertir la vida en videoclip. Però no puc. No em sento a mí mateix, i en principi m'agrada.

L'altre dia gairebé m'atropellen, només vaig sentir un claxon fort i continuat, i un cotxe derrapant a pocs centímetres de mí. Em va ser igual, vaig donar les gràcies a aquell bonhome per no matarme i vaig seguir caminant.

Avuí m'he adonat que si no em sento no sé respirar, que no sé si respiro al ritme de la música o si com no em sento l'aire perdo el pas, o que sé que no em sento i respiro poquet per no cridar l'atenció, per si respiro massa fort. He hagut de treure'm els cascos i tornar a respirar.

Juan
_______________________________________________________________

1 comentario

uno -

Eso es k el cuerpo te pide darte cuenta de lo k passa en el mundo...k con los cascos es impossible...la musica esta bien oirla en casa, k estas cansao de verla pero en la calle siempre hay cosas k ver y al ponerte musica te las pierdes