Blogia
IPZI.NET Blog

El temps

_______________________________________________________________



I jo em pregunto el perquè. Bé, jo no m'el pregunto, m'el pregunta el meu pare. Ell m'ho ha preguntat, i jo no l'he sabut respondre.

Perquè els homes del temps han d'endevinar el què passara meteorològicament l'endemà i els homes de les notícies només han de dir què ha passat políticament, és que no poden fer pronòstics pel dia següent?

Demà hi haurà tormenta a la Vall d'en Bas, sol a Palafolls i tornados a Sort.
I demà plou a Sort, neva a Palafolls i a la Vall d'en Bas van a la piscina a pendre el sol.

Demà hi haurà nou estatut, Maragall es menjarà els mocs del Piqué i Mas es declararà en vaga de fam en contra en Carod.
I demà deixen l'estatut per l'any 2453, el Maragall s'emborratxa amb sangria mentre el Mas va a donar un tomb pel Camp Nou.

Roger. Potser no té sentit...

PS: parlant de l'home del temps, tu també en pots ser un:
Radar de pluges
Molt interessant per saber on plou gairebé a l'instant.

_______________________________________________________________

1 comentario

Juan -

Però... hi ha onades o no hi ha onades?