Blogia
IPZI.NET Blog

Se m'escapa el bus!

...hauré d'anar caminant.

Roger. Tranquil·lament.

3 comentarios

roger -

m\'has desmuntat la web amb la definició del rafi... òbviament no sóc d\'aquest perfil, però n\'estic força convensut de la idea... poc a poc i bona lletra

Juan -

Roger, tío, controlales una mica...

clawd -

Buah... quina foto tan impressionant!
Per cert, Roger, ets tu que posteges al fotolog meumío? Si ho ets, que sàpigues que em tens tota encuriosida amb el teu últim post.
quelozepaz

[respecte la \"reflexió\" de l\'arquitectura sonstenible, estic d\'acord, tot i que no és algo que estigui de moda. El poc que es fa últimament etiquetat com a sostenible si, ho és, però costa taaants diners construir-ho que es perd la filosofia del projecte... l\'arquitectura no pot funcionar sense energia, a no se que et creguis superdiósRafiSerraquefaigconductesdellumiensenyo892678924vegadeslameravelladecasaquemefetquetotsónlluernarisestrategicsitaliasobreetmiroambcaraimpuraisocunsexsimbolharleyísticquesélafamademujeriegoquetincperòqueésbroma. Jo crec que no ets aquest perfil]

un petonet