Blogia
IPZI.NET Blog

Ken Zazpi

_______________________________________________________________

Ken Zazpi - La Lluna

Ves i diga-li a la pluja, que no torni a venir.
Diga-li a la soledat que no la vull avui.

Na na na na na na na na
Na na na na na na na na

Ets la soga que m´aguanta, i m´ofega al mateix temps,
la que em va fer néixer els somnis, la que me´ls fa malbé.

Na na na na na na na na
Na na na na na na na na

Cada nit, tinc un desig,
la lluna per tu robaria;
i si es perd la seva llum
una obsessió a la llunyania.
Un somrís tan malferit
pel patiment que per tu ploro,
ja s´ha apagat tot el meu foc
no ets l´única estrella de la nit, no ho ets.

Na na na

digues que el que ara sento,
no és de veritat.
Tot el que no som per creure,
per creure en un instant.

na na na na na na na na
na na na na na na na na

Cada nit, tinc un desig
la lluna per tu robaria.
I si es perd la seva llum
una obsessió ala llunyania,
Un somrís tan malferit,
pel patiment que per tu ploro.
Ja s´ha apagat tot el meu foc
no ets l´unica estrella de la nit
no ho ets.

Na na na na na na na na
Na na na na na na na na

Na na na na na na na na
Na na na na na na na na

Roger. Again...

_______________________________________________________________

2 comentarios

Ernestue -

per cert, digueli d'una puta vegada que la neu es BLANCA xD

ernstu -

Ilargia, better...